هر راي ارزش دارد

خبرفوری
خبرفوری

خبرفوری: 

درنظرسنجی اخیر:درچند روز مانده به آغاز تبلیغات رسمی ،درسطح شهرستانهای خواف ورشتخوار وخبرهای رسیده ازکل منطقه،حجه الاسلام حبیبی درصدر رده بندی کاندیداها مجلس نهم قراردارد.ضمناگروههای مختلف منطقه حمایت خودرا ازایشان اعلام کردند.

 

+ نوشته شـــده در جمعه 28 بهمن 1390برچسب:,ساعــت12:55 تــوسط محمد |
گذرزمان،تعقل وتفکر (مهدی بختیاری)

تیک تاک ثانیه های ساعت نشان دهنده گذرزمان وبروزاتفاقات وتغییرات درجهان هستی می باشد،وانسان نیزکه اشرف مخلوقات این کره ی خاکیست،متاثرازگذرزمان درجنبه های مختلف جسمانی،عقلانی وفکری می باشد.ملموس ترین این تغییرات ،جسمانی است که بارشدونمو بدن پدیدارمی شود.اما اشرف مخلوقات به لحاظ داشتن قوه ی تعقل ومحصول آن تفکر،که تمیزدهنده ی انسان ازسایرمخلوقات است،نیزدر این گذرگاه متغییربوده وبه سوی تکامل پیش می رود و این نیز به واسطه ی روح الهی است که درکالبدبشرقراردارد. ==>

ادامه مطلب
+ نوشته شـــده در چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:,ساعــت17:34 تــوسط محمد |
پاسخ به برداشت اشتباه بعضی از دوستان

طی خبری که در وبلاگ یکی از دوستان ازشهرستان خواف مبنی بر تهییج مردم توسط جناب آقای حبیبی با استفاده از مشوق های مالی، باید به عرض این دوست برسانم که این وب سایت هیچ وابستگی مستقیم به حجت السلام حبیبی ندارد و توسط جمعی  از هواداران ایشان اداره میشود. بعد ازاستقبال این وبلاگ با بازدید کنندگان زیاد، قصد این را داشتیم که ضمن گرامی داشت دهه مبارکه فجر و همچنین پاس داشت بازدید کنندگان، به قید قرعه به برخی از این عزیزان ،توسط مدیریت سایت جوایزی اهدا گردد. لذا این سایت اولین سایتی نیست که از این شیوه استفاده می کند.

با تشکر مدریت سایت

+ نوشته شـــده در یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعــت16:28 تــوسط محمد |
حمایت ها ازکاندیداتوری حجت الاسلام حبیبی گسترش یافت

درجریان هفتۀ گذشته حمایت ها ازکاندیداتوری حجت الاسلام حبیبی گسترش یافته که دراین میان گروهای ازفرهنگیان،مدیران سابق، پزشکان،بازاریان وکسبه، دانشجویان ، محصلین و همچنین نمایندگان مردم و حومه ساکن درشهرستان رشتحوارحمایت همه جانبه خویش را ازکاندیداتوری ایشان درانتخابات جاری اعلام داشتند.



همچنین جمعی از روشنفکران به نمایندگی از مردم رشتخوار وحومه ،ضمن ابرازحمایت از کاندیداتوری حجت الاسلام حبیبی بیان داشتند: خطاب مردم منطقه به برادردلسوز ومتفکریست که دارای اندیشه علمی وعملی است وبادرنظرداشتن فرهنگ منطقه درراستای انتخابات قدم گذاشته است، میخواهیم که صدای محروم ترین قشرجامعه را  به گوش مقامات دولتی برساند زیرا مردم منطقه بعد ازبه وجود آمدن شرایطی در دورهای قبل ، درحاشیه بوده وهیچگاه صدایشان ازطرف مقامات شنیده نشده است .

+ نوشته شـــده در شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,ساعــت2:15 تــوسط محمد |
قرعه کشی هفتگی جوایز برای برترین نظرات درتالارگفتمان

برای شرکت درقرعه کشی کافیست ایمیل خودرا به نظرات خصوصی ما بفرستید

+ نوشته شـــده در سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,ساعــت13:47 تــوسط محمد |
شایعات بی اساس

فصل انتخابات كه مي رسد بازار شايعات و گمانه زني ها نيز داغ تر مي شود و در اين بين ظاهراً سهم تهمت ها به مجريان انتخابات بيش از سايرين است.

امروزه كمتر محفلي را مي توان يافت كه حاضران در آن ها با شايعاتي پيرامون تقلب در انتخابات مجلس را گرم نكنند و با ترويج خبرهاي بي اساس ظاهراً ساعات خوشي را در كنار هم سپري نكنند. قطعاً همه ما هر روزه از اين دست جملات را در خانه، محل كار، پشت تلفن، در مغازه، كلاس درس و هر جايي كه بتوان سرصحبت را باز كرد، بارها و بارها شنيده ايم اخبار و اطلاعاتي كه هيچ اطميناني به صحت و سقم آن نداريم ولي باز هم آنها را مي گوئيم و مي شنويم . سرعت بخشي شايعه نيز بسته به علاقه افراد هرجامعه متفاوت است هرقدر كه موضوع جذاب تر باشد، سريع تر پيش مي رود، در مورد برخي موضوعات نظير انتخابات گويي با سرعت نور!

+ نوشته شـــده در شنبه 8 بهمن 1390برچسب:,ساعــت19:29 تــوسط محمد |
سایه سیاه ریا وفریب بر همه روشن است

آنان بدانند که نتیجه سیاست های غلط و برنامه ریزی های فریبنده شان بزودی روشن میشود

وبدانند که در مقام عزاداری برای اباعبدالله الحسین نباید دم از سیاست واهداف سیاسی خود زد

پس بهترین فرصت است که مردم خود یک رنگی ومخلص بودن را از ریا وفریب تشخیص دهند

وحال که تشخیص این دو از هم به سادگی نوشیدن جرعه ی آب که از لبان تشنه حسین (ع) ویاران

شهیدش دریغ شد میباشد.

درنتیجه انسان خود نباید از افراد فخر فروش و کم جنبه چیزی طلب کند و یا چیزی به آنان دهد.

که به خدای متعال سوگند کیمیای سعادت دوری واجتناب از آنان است

(و شکر خدای را که نا حق را روسوا نمود)

(سربازان حجت الاسلام حبیب الله حبیبی)

+ نوشته شـــده در شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,ساعــت12:31 تــوسط محمد |